رستوران هاي دبي

تور دبي - رزرو آنلاين تور دبي و هتل هاي دبي با پايين ترين قيمت و بالاترين كيفيت از مسيرهاي مشهد-دبي، تهران-دبي، اصفهان-دبي و شيراز-دبي معرفي رستوران هاي دبي و اماكن ديدني و سياحتي دبي

رستوران هاي دبي

۱۸ بازديد

رستوران هاي دبي

انواع رستوران در دبي وجود دارد. با هر سليقه و بودجه‌اي مي‌توانيد رستوران مورد علاقه‌ي خود را در اين شهر بيابيد. انواع غذاهاي مكزيكي، ايتاليايي، غذاهاي كشورهاي مديترانه و خاورميانه و ژاپني در رستوران‌هاي دبي سرو مي‌شود. صرف غذا و مخصوصا شام بيرون از خانه بين همه‌ي فرهنگ‌ها و مليت‌هاي دبي بسيار رايج است.

بيشتر رستوران‌هاي دبي از ساعت ۶  بعداز ظهر باز مي‌شوند و اكثر آنها داخل هتل‌ها قرار دارند اما رستوران‌هاي خوبي هم داخل شهر به‌صورت مستقل به طبخ غذا مي‌پردازند. ممكن است در يك رستوران هندي غذاهاي چيني و تايلندي نيز سرو شود. برخي از رستوران‌ها هم در شب‌هاي خاصي از هفته، غذاهايي متفاوت با منوي معمولي رستوران سرو مي‌كنند. برخي از رستوران هم در تمامي هفته يا روزها و شب‌هايي خاص به‌صورت بوفه كار مي‌كنند كه مي‌توانيد با پرداخت مبلغي مشخص و قابل توجه، از همه‌ي غذاها و نوشيدني‌ها ميل كنيد. وقتي به سراغ غذا در مكان‌هاي مختلف دنيا مي‌رويم، غذاهاي دبي بيش از حد عجيب و غريب است. برخي از رستوران‌هاي دبي تقريبا همه‌ي غذاهاي ملي از سرتاسر جهان را به‌همراه بسياري از غذاهاي خوش طعم و مخصوص ذائقه‌ي عربي، در دبي سرو مي‌كنند. دبي راهنماي ميشلين (سيستم بين المللي امتياز دهي رستوران‌ها) مخصوص به خود ندارد، اما آشپزها و رستوران‌هاي بسيار زيادي دارد كه در جاهاي ديگري تحت اعتبار اين نشريه محبوب كار مي‌كردند. هر رستوراني كه در اينجا نام مي‌بريم فقط جايي براي غذا خوردن نيست، بلكه دكور خيره كننده و منظره‌ي جذاب و شگفت‌انگيز آن تجربه‌ي غذاي دلچسبي را به ما مي‌دهد.

1-رستوران تومو دبي | TOMO

2-رستوران Es Fanals دبي

3-رستوران Rockfish دبي

4-رستوران باركوبا دبي|Koubba Bar

5-رستوران وايت اركد | White Orchid Restaurant

 

ادامه مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.